Pagini

duminică, 3 iunie 2012

pictura pe perete

m-am uitat pe revist casa si gradina si am vazut multe idei interesante si foarte faine. una dintre ele este o pictura pe perete:D.am vrut sa incerc si eu. in revista era complet diferit, era o crenguta cu pasarele, dar, eu am pictat un copac de primavara cu flori portocali, se potriveste cu culoarea peretilor:D
pentru pictura am folosit numai pigmenti de pereti si culoti acrilice. prima data am facut schita la tot cu un creion si dupa aia am pictat:D




8 comentarii:

  1. foarte tare!!!! si eu am avut acum mult ani un desen pe usa. ii facusem si poze! (numai ca nu a fost bun filmul:((). super ti-a iesit:D

    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos, diana, esti curajoasa si talentata, bravo!

    RăspundețiȘtergere
  3. wow ce frumos arata. ai facut progrese serioase si se vede in curajul cu care abordezi noi si noi tehnici si mijloace de exprimare. foarte frumos arata crenguta pictata. Felicitari!
    vavaly

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc mult valy:D:).

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos, interesant si admirabil de altfel. Trebuie că dai dovadă de personalitate, răbdare şi multă pasiune! O idee pentru decorarea camerei unei fetite de 5 ani?

    RăspundețiȘtergere
  6. buna multumesc mult.
    iti arat niste picturi pe pereti. primul link sunt niste picturi realizate de mama http://www.casutacopiilor.info/inveseliti-camerele-copiilor-cu-ajutorul-picturilor-pe-pereti/
    iar linkul aste este cu alte idei gasute pe net http://www.casutacopiilor.info/modele-de-picturi-murale/
    :)

    RăspundețiȘtergere